Drömmar om Ludivine Sagnier...

I går umgicks jag på gott och ont med min alltid något personlighetssviktande vän Johannes. Det gick en Francois Ozon-film på tvåan och då blir det svårt, för två eviga ungkarlar, att undgå en diskussion om den franska skådespelerskan, Ludivine Sagnier, som alltid verkar vara helt avklädd när Ozon får besitta regin. Vi har diskuterat henne innan, det är som sagt svårt att undgå, och av respekt till den här bloggens många kvinnliga läsare så utelämnar jag detaljer och länkar till bilder eller videoklipp.

Skärpning, Rasmus! Vet skäms!

Vi, mest Johannes, kom också in på hur enkelt det skulle kunna vara att komma undan med ett mord om man bara planerade ordentligt. Han är fan inte frisk. Antagligen har han sett ett avsnitt av Dexter för mycket.


Då går jag hellre en hel dag på Södermalm i Stockholm med Karin, sitter på fik och kollar på folk.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag funderar ganska ofta på det där huruvida lätt man skulle kunna komma undan med ett mord. Jag tror att det är lätt. Dessutom tror jag att det är ganska mänskligt att tänka på sånt. Så skäll inte på Johannes.

Postat av: Annika

Såg ni Swimming Pool (där hon är så satans het), eller någon annan Ozon/Sagnier-collaboration?

2007-11-15 @ 14:42:52
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback