Välkommen tillbaka till verkligheten!

Äntligen är jag fri från det matriarkat som inte gjort annat än trakasserat mig under de senaste, nästan två, dygnen. Är det inte min bilkörning man klagat på så har det varit mitt förhållande till mat och motion. Det senare är jag väl medveten om som ett problem, beträffande bilkörningen har jag bara haft oturen att hamna i poliskontroller mer än de där häxorna.

Här följer en lista över Sveriges mysigaste städer:

1. Uppsala
2. Karlskrona
3. Helsingborg
4. Norrköping
5. Linköping

Bubblare: Hjo


Sveriges omysigaste städer (och orter):

1. Borlänge
2. Laxå
3. Hultsfred


Laurent, den fan, han ringde när vi var i Norrköping och sa att han är i Linköping. Min franske f.d. korridorsgranne är i Sverige och ska hälsa på om en ungefär halvtimme, såvida jag uppfattade hans otydliga engelska rätt, och jag antar att han tar Alexandra med sig. Den sköningen hade kollat upp mitt nummer "on the computer."

Kommentarer
Postat av: K.

Shhh...Borlänge är mysigt. Man ska inte grunda det på..äh. Det är mysigt helt enkelt. Fast Uppsala är också mysigt, fast inte lika, bara nästan.

2007-10-28 @ 21:52:21
Postat av: britta

haha. modern kille den där fransmannen.

Postat av: andreas

Smakbedömningar är aldrig objektiva men du har ju såklart glömt Visby, jag kan gå i god för att den staden klår de flesta på listan('mysigaste listan' that is:D)

2007-10-29 @ 21:09:29
Postat av: Kristin

Ser vad "andreas" har skrivit om Visby. Å visst är det mysigt, om man älskar uppförsbackar, skitfeta snuskspindlar och brats ;P Men om man bortser från det är det faktiskt en väldigt mysig "stad"! Faktiskt ^^ Kram!

2007-10-30 @ 16:18:20
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback