Murder or a heart attack?

Oskyldigt likt en brud låg jag sovandes i den säng som Stångåstaden sjänkt mig när jag mycket hastigt och olustigt vaknar upp till ljudet av en borr i betongväggen intill. Det var längesedan jag såg den lilla söta kinesiskan, Celia, som bor intill och jag har väldigt svårt att tänka mig att hon skulle vilja mig så illa, men det här var absolut det närmaste en hjärtattack jag varit i mitt snart tjugotvååriga liv...

...välkommen till mig, min korridor och min nygamla blogg.

Kommentarer
Postat av: amanda

men.. du kan ju inte klaga att du blir väckt om dom borrar typ tolv på dan, då är det ju du som får skylla dig själv att du fortfarande ligger å sover. sådetså. :)

2007-09-27 @ 14:23:03
Postat av: britta

haha du är rolig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback